BLACK FRIDAY SLEVY 44 % NA ŠPERKY S KÓDEM BF44

Reklamace

Proces reklamace zboží je u nás velmi jednoduchý, rychlý a na pár kliknutí. Postupujte prosím dle instrukcí a níže zvolte „Reklamovat zboží“.

 

  • Ve formuláři zadejte číslo objednávky a e-mailovou adresu a vyberte způsob řešení reklamace. Zpětnou dopravu hradíme my, pokud jako zpětnou dopravu vyberete možnost: „Zboží zanesu na pobočku dopravce“ a vyberete si jakékoliv sběrné místo Zásilkovny.

  • Umístěte šperk do dárkové krabičky s logem, kterou jste obdrželi při doručení. Pokud již krabičku nemáte, použijte alternativní obal, který šperk ochrání během přepravy.

  • Ke šperku přiložte kopii dodacího listu s číslem objednávky, popř. jen papírek s číslem Vaší objednávky, což nám umožní vaši žádost přiřadit k správné objednávce.

  • Zvolte prosím bezpečný způsob balení a doručení, protože nejsme zodpovědní za škody nebo ztráty během doručování.

  • Jakmile k nám bude zboží doručeno, reklamaci obratem vyřídíme. 

  • Omlouvám se předem za potíže, které máte s naším zbožím. Ujišťujeme Vás, že se budeme věnovat Vaší reklamaci a budeme se snažit vše rychle napravit k maximální spokojenosti s objednávkou.

  • Pokud potřebujete reklamovat, vrátit nebo vyměnit zboží u firmy MAJYA JEWELRY, s.r.o., neposílejte ho na dobírku, protože takové zásilky nebudou akceptovány a budou odeslány zpět. Rovněž nezasílejte zboží do balíkových boxů nebo výdejních míst. Pro odeslání použijte následující adresu: MAJYA JEWELRY, s.r.o., Průmyslová 989/12a, 747 23 Bolatice.